Wat een prachtige en bovenal gezellige dag hadden we zondag 12 april! We begonnen met koffie en wat lekkers bij de Puntenburg. Waarna we in goed humeur met 6 duofietsen vertrokken, onder leiding van Rob en Jan. Het weer was prachtig. Een beetje wind maar de zon en het fietsen hield ons warm. De route naar Soest bracht ons langs de Eem en over de brug tot een pitstip bij pannenkoeken restaurant De Smickel. Langs de prachtige bloesem en het bos van Soestduinen fietsten we weer terug naar Amersfoort. En als klap op de vuurpijl kreeg iedereen nog een bijzonder bewijs van deelname uitgereikt! Met de wind in onze haren en de zon op ons gezicht hebben we enorm gelachen en genoten.
Wil jij nou ook duo-fietsen, als gast of vrijwilliger? Neem dan contact met ons op! https://www.fietsmaatjesamersfoort.nl/de-wijken/soesterkwartier
Waar
Plataanstraat 18Amersfoort
Meer informatie
Contact
Heb je een vraag?:
Stuur een bericht via het onderstaande contactformulier